Monday 22 November 2010

Το Ηλεκτρονικο Πτυοσκαπανο

Σε αυτο το σπιτι δεν ειμαι ο μονος που βαφει.Ο Παναγιωτης προσπαθει να βαψει (Εδω και κατι χρονια ειναι αληθεια)τον Dwarf στρατο του.Βλεποντας τον λοιπον να προσπαθει του εδειξα μερικες τεχνικες που ηθελαν λιγη δουλιτσα.Basecoating για παραδειγμα δεν εκανε σωστα , οποτε με λιγη βοηθεια εμαθε αυτην την βασικη τεχνικη (ελπιζω...!).Το προβλημα μου βεβαια παραμεινε οτι δεν μπορουσα να αφησω το μοντελο δειγμα στα χερια του οποτε και αποφασισα να το βαψω μεχρι το τελος.Ηταν βεβαια ενα καλο τεστ για εμενα να δοκιμασω την τεχνικη μου (...πως το πες αυτο παλι?) στα προσωπα.Διαβασα μερικα Tutorials απο το White Dwarf και Bolter and Chainsword com.Φυσικα τα tutorials απευθηνονταν σε master class painters ενω εγω εως γνωστον ειμαι ενας gamer αλλα η προσπαθια μονο ενα πραγμα μπορει να φερει...αποτελεσματα (καλα η κακα).Oh Well...

No comments:

Post a Comment