Saturday 4 September 2010

ENTER THE TERMINATORS

Μια απο τις αγαπημενες μου μοναδες.Ενα κινουμενο αρμα με ποδια ικανο να περασει μεσα απο τοιχους , πορτες και εχθρικες μοναδες.Δεν τον σταματαει ουτε αντιαρματικος πυραυλος ουτε Auto Cannons και γενικα ειναι ενας τυπος που σου ριχνει ενα μετρο στο υψος ενω τα χερια του ειναι τοσο ογκοδη οσο το σωμα σου.Δεν θελεις να τον συναντησεις απεναντι σου αλλα το κακο εγινε.Εφερε και αλλους  4 (!!!)φιλους του!
Πως να αντισταθεις?σε μια μοναδα που ριχνει 12 str. 5 επιθεσεις στο In.5 και σαν να μην εφτανε ολο αυτο τα to wound ειναι με rerolls?
Πως να αντισταθεις στις επιπλεων 6 επιθεσεις με str. 9?
Πως να αντισταθεις στο 2+ save και 4+ Feel no Pain
Πως να αντισταθεις στο 3+Ιnv Save?
Kαι ολα αυτα στους 265 ποντους?Χα! Που υπογραφω?
 3 Lightning Claws για 12 επιθεσεις σε Initiatve 5 μπορει να καταστρεψουν την μερα σου.Το εχω μαθει αυτο με τον πλεων σκληρο τροπο οταν μια τετοια μοναδα επεσε πανω στο Eldar Seer Counsil μου.Απλα περασε απο πανω μου καταστρεφοντας τον μυθο που τυλιγε το Seer Counsil σαν μια ακαταστρεπτη μοναδα.
Ο εξευτελισμος φυσικα δεν τελειωνε εκει.Το Seer Counsil ειχε ακομα Ld. 10 και παρολο τις 4 απωλειες μου ενα Ld. check στο 6 με reroll μου εδινε καποιες ελπιδες.Τοτε ηταν ομως που προσεξα εναν Thunder Hammer οπλισμενο Τerminator να κοιταζει περιεργα τον Farseer μου.Τρεις σφυριες αργοτερα εχανα με -7 ενα Ld που επρεπε να παρω στο Ld.8.Tραγωδια.Στον δευτερο γυρο του παιχνιδιου εχανα στην μοναδα κλειδι του στρατου μου και φυσικα καθε ελπιδα για νικη.
Ενα μεγαλο ευχαριστω λοιπον στον κ.Βασιλη που μου εμαθε με τον δυσκολο τροπο , τις καταστροφικες δυνατοτητες μιας τετοιας μοναδας.

No comments:

Post a Comment