Sunday 18 July 2010

Την Μιση Μου Αυτοκρατορια Για Ενα Αρμα (Ατμου)

Οπως προειπα η προηγουμενη εβδομαδα ηταν αρκετα ενδιαφερουσα.Μια και το project που ειχα στο paint station ηταν ενα Warhammer Fantasy Battles μοντελο για τον Empire στρατο μου.
Ενα Steam Tank κοσμει πλεων την βιτρινα του σπιτιου μου.Το μοντελο ειναι πλαστικο (οπως και ολος ο υπολοιπος στρατος μου)οποτε ηταν ποιο ευκολο στην συναρμολογηση του αλλα και στο βαψιμο του.Δεν ειμαι και τοσο ευχαριστημενος με το βαψιμο του μια και τα μοντελα του WFB ειναι κατι το καινουργιο για εμενα οποτε και μου λειπει η εμπειρια.Το μοντελο αγοραστικε την Παρασκευη 09 Ιουλιου 2010 και βαφτηκε μαζι με τον 5ο Death Company Marine απο το Angels Sanguine project οποτε και βαφτηκε σαν το underdog της εβδομαδας.
Πλεων ο Empire στρατος μου εχει κολημενα και βαμενα (Με βασεις και Tray)
21 HandGunners
1 Great Cannon.
To επομενο βημα για WFB θα ειναι 2 ranks απο Dragon Ogres για τον Warriors Of Chaos.Mεχρι τοτε εχω να τελειωσω την Death Company.

No comments:

Post a Comment