Monday 19 July 2010

Σχεδιαζοντας το μελλον.....(σιγα το καλσον)

Σιγα σιγα τα πραγματα κλεινουν.Το PS3 μπηκε στο κουτι του .Ο σκληρος δισκος μαζευει στα σπλαχνα του αγαπημενα anime που θελω να μου κανουν συντροφια ενω το ποδηλατο ειναι ηδη στην Κρητη και με περιμενει για να ξεκινησω το προγραμμα μου.
''Και εμενα τι με νοιαζει'' θα ρωτησει καποιος.Καλη ερωτηση.Η απαντηση ειναι οτι μεσα στα πραγματα που θα μου κανουν παρεα , ειναι και το μαγικο βαλιτσακι με τα χρωματα και τα υλικα για τα μικρα conversion μου.Τι πηρα λοιπον μαζι μου.
1)Την μισοτελειωμενη Death Company.5 Αstartes με μαγνητες για Back/Junp Pack.Oπλισμενοι με 1 power weapon και μια power fist.
2)Dυο ακομα Ranks με Εmpire Hand Gunners.Ετσι ωστε το συνολο να ανεβει στους 30.
3)Ενα χαριτωμενο volley gun ωστε οι πολεμικες μηχανες της Empire να ανεβουν στα 2.
4)Ενα ακομα Rank απο Empire Outriders.Eτσι για να φτιαξω και λιγο ιππικο!!!
5)Ο Ragnar BlackMane.Αφου στα δοκιμαστικα παιχνιδια πηγε καλα , γιατι να μην επενδυσω σε ενα μοντελο που ηδη εχω?
6)Ενα Land Raider για τους Angels Sanguine.
7)Mια ολοκληρη Angels Sanguine Assault Squad.
8)Μια Τerminator Assault Squad.Mεσα στα μοντελα εριξα και τον Brother Leon του Space Hulk.
Mεινετε συντονισμενοι λοιπον Κυριες και Κυριοι το Battle Bunker μια και ακομα και στην Κρητη τα πινελα θα ζητανε να βγουν στην συνταξη.

Χα......Update χωρις φωτογραφια δεν γινετε......Η Death Company λοιπον με τα Jump Packs να συνοδευουν τον κ.Lemartes

No comments:

Post a Comment