Sunday 25 July 2010

Τι εκανες μπαμπα στην Κρητη?

Μετα απο πολυ καθαρισμα και τρεξιμο ωστε να κανουμε το σπιτι βιωσιμο τρια μπανια και βολτες εστρωσα τον κωλο μου κατω και τελειωσα την Death Company.Αλλη μια ολοκληρωμενη μοναδα στο δυναμικο των Angels Sanguine.To προγραμμα θα ολοκληρωθει με το βαψιμο ενος Drop pod.
           Πιστευω οτι τιποτα δεν ειναι ποιο ασχημο για ενα Gun Line Roster απο το να εχει να αντιμετωπισει ενα Drop Pod γεματο απο αυτους τους παλαβους οι οποιοι ειναι ετοιμη να ξεσκισουν καθε εχθρικη μοναδα στο Charge. με Ιn.5 και 36 str5 επιθεσεις στο WS5.A ξεχασα να πω οτι οι 12 απο αυτες αγνοουν το Armour Save που εχεις αλλα και με reroll ΟΛΑ τις αστοχιες σε To hit και Το wound rolls.
                 Παρολο που ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απο το γενικοτερο βαψιμο δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος απο τη φωτογραφιση.Ελπιζω την επομενη φορα να ειναι καλυτερη.
                 Μια πρωτη προσπαθεια για ενα καλυτερο effe στο Power Sword ενος χαρουμενου παλαβου μελους της Death Company.Δεν εχω παραπονο απο την πρωτη μου προσπαθεια αλλα ειμαι βεβαιος οτι υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης.
                 Την επομενη φορα θα σας δειξω τον τελευταιο Αstartes ο οποιος θα ειναι οπλισμενος με bolter.Ενα μικρο τρικ ωστε να εκμεταλευτω κατα το δυνατον το Wound Allocation κανονα.Ειμαι σε καλο δρομο μια και ειναι καπως ετσι.

No comments:

Post a Comment