Monday 12 July 2010

XV88 team leader reporting

Δεν μ αρεσει εδω.Ο πλανητης αυτος δεν μ αρεσει.Ο αερας ειναι ακομα βαρυς απο την βοιομηχανικη μολυνση των ανθρωπων.Οι εικονες που βλεπω ειτε μεσω του Broadside μου ειτε με γυμνο ματι ειναι μονο γκριζες απο τα κατεστραμενα κτιρια.Μαυρες στα σημεια που τα οπλα μου χτυπανε πανω στον εχθρο και κοκκινες απο αιμα συναδελφων.
    Τριτη εβδομαδα και οι πρωτογονοι συνεχιζουν να ερχονται.Με πεζικο η με τα μεταλικα τους τερατουργηματα συνεχιζουν να ερχονται καθε μερα.Εχω σταματησει να μετραω τα kills μου.Μονο ο υπολογιστης μου συνεχιζει να μετραει τετοια πραγματα και μονο και μονο για στατιστικους λογους.Εγω μετραω ημερες.Ημερες ζωης ημερες θανατου.
   Πολεμαω μονος μου τις τελευταιες τρεις μερες.Καραδοκοντας στις σκιες κατεστραμενων κτιριων για μεγαλους στοχους.Τελευταιο θυμα μου ενα Le man Russ.Καποτε θα ειμουν υπερηφανος και θα εβαφα με στενσιλ την XV88 αρματωσια μου .Θα γιορταζα την επιτυχεια με τα αδελφια μου. Aσημαντο πλεων γεγονος εγω μετραω μερες
   Οι επικοινωνιες περνουν φωτια για εναν νεο επικυνδυνο στοχο. Οι οθωνες πολλαπλων λειτουργιων φορτωνουν σε πραγματικο χρονο εικονες απο τους πρωοθημενους παρατηρητες εδαφους.Oι διαταγες μου ειναι σαφεις και η ειρωνια οτι μου τις δινει η ποιο ευγενικη φωνη σε αυτον τον ξεχασμενο απο τους Ethereals κοσμο.
[Εληφθει απο Πορτοκαλι Αρχηγο . Ε.Τ.Α. : 0.15Decs. Οskar Mike]
Ακουω απο πισω μου τον γνωριμο ηχο ενος TigerShark καθως σπαει το φραγμα του ηχου.Για να σηκωσαν την ''Αιωνια Δοξα'' τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα σκεφτικα.Γρηγορα ομως σταματησα να υποκρινομαι οτι με ενδιαφερει.Εγω πλεων μετραω μονο μερες.

No comments:

Post a Comment