Thursday 9 December 2010

Aναζητησεις πανω στο Warhammer Fantasy,

Οι μαχες που εχω πανω στο Fantasy ειναι μετρημενες στα δακτυλα του ενος χεριου.Δεν εχω την εμπειρια  ενος απο τα παιδια που παιζουν στα Fantasy Shop της γειτονιας μου.Ξερω τους κανονες αλλα δεν τους εχω δοκιμασει.Ξερω τον στρατο μου αλλα δεν τον εχω δοκιμασει.Υπαρχουν βεβαια καμποσα blogs και Sites εκει εξω αλλα θα προσπαθησω να μαθω τον στρατο μου απο τις ηττες μου.Μεχρι τοτε λοιπν θα βαφω οτι μ αρεσει σαν μοντελο και οχι σαν εργαλειο ενος ανταγωνιστικου στρατου.

Οι Swordmasters λοιπον ειναι πλαστικοι και μαλιστα ολοκληρο το Regiment εχει 12 κομματια.Ιδανικο για εναν μεγαλο τεμπελη σαν εμενα.Ειναι μερος ενος μεγαλου και οικονομικου πακετου που στοιχιζει λιγα σε σχεση με αυτα που προσφερει αλλα πανω απο ολα τα μοντελα ειναι πολυ καλα σκαλισμενα.Με αυτα τα κριτηρια λοιπον αποφασισα και εβαψα τα μοντελα με την βαση ετοιμη.Αρκετα καλα για να χαρακτηριστουν ''Tabletop Quility''.Νομιζω λοιπον οτι ο επομενη προσθηκη θα ειναι οι σιωπηλοι Phoenix Guard.Mια και ειναι και αυτοι πλαστικοι.

Οπως και να εχει λοιπον μια και δεν εχω ακομα την ορεξη να παιξω σοβαρα το παιχνιδι προτιμω να βαφω με το πασο μου και εκ περιτροπης τους στρατους που εχω στο WFB και που θα μου παει καποια στιγμη θα εχω ετοιμη την δικη μου 2000αρη λιστα.Ελπιζω

 

No comments:

Post a Comment